Zniżka Booking – jak ją uzyskać? Jakiś czas temu Booking uruchomił na swojej platformie Program Poleceń dla użytkowników portalu.
Każda osoba posiadająca konto ma dostęp do linka polecającego, przy użyciu którego jest możliwy zwrot na kartę np. 50 zł w przypadku zrealizowanej rezerwacji za min. 100 zł (od czerwca 2019 za min. 350 zł!). Maksymalnie można uzyskać 10 takich zwrotów. Program działa na zasadzie win-win-win: Ty otrzymujesz bonus, my otrzymujemy bonus i Booking otrzymuje klienta. Poniżej chcielibyśmy podzielić się z Wami naszymi linkami i wyjaśnić dokładnie co i jak :-) Proste? Pewnie!
AKTUALIZACJA MAJ 2020 zniżka Booking:
Booking zakończył program poleceń z datą 15 października ’19! Aktualnie można korzystać ze zniżki booking min. 20% w ramach Ofert specjalnych klikając TUTAJ (rezerwacja do końca sierpnia 2020). Rabat nalicza się automatycznie.
!!! UWAGA WAŻNE !!!
Ciągle możecie zarezerwować tańsze noclegi min. 20% przez Booking klikacjąc TUTAJ* lub skorzystać ze zniżki 100 zł na AirBnb :)
(ostatnia aktualizacja 18 maja)
Wytyczne:
– musisz posiadać konto na Booking
– musisz dodać kartę (kredytową lub debetową) do rezerwacji na którą zostanie dokonany zwrot
– rezerwacja musi być na minimum 100 zł lub 350 zł w zależności od linku (jeśli zwrot 50 zł)
– rezerwacji możesz dokonać tylko raz przy użyciu jednego konta i jednego linka (oznacza to, że jeśli użyjesz linka dwa razy zwrot otrzymasz tylko jeden)
Instrukcja zniżka Booking:
1. Klikasz na powyższy link polecający Booking
2. Logujesz się do swojego konta na portalu Booking
3. Szukasz noclegu tak jak zwykle
4. Przechodzisz standardowo do rezerwacji obiektu
5. Na podstronie w której wpisujesz swoje dane po lewej stronie będzie umieszczona informacja, że po zrealizowaniu noclegu otrzymasz zwrot środków, a po prawej wyświetli się prezencik (poniżej zaznaczone czerwonym polem)
6. Przejdź do następnego kroku i sfinalizuj rezerwację.
Co oznaczają statusy Programu Poleceń Booking – zniżka Booking?
- Nie kwalifikuje się – Nie osiągnięto minimalnej wartości rezerwacji – rezerwacja która została założona nie spełniła wymogów regulaminowych. Nie osiągnęła minimalnej wartości jaką aktualnie jest 350 zł dla linków polecających Booking.
- Nie kwalifikuje się – Znajomy otrzymał już nagrodę – na jednym koncie skorzystano z linka polecającego drugi raz. Pamiętajcie – jedno konto jedna nagroda! Jeśli chcesz skorzystać z kolejnego linku polecającego zrób rezerwację na innym koncie (np. kogoś z rodziny itp.).
- Nie kwalifikuje się – Odwołano – rezerwacja została odwołana i nie kwalifikuje się do Programu Poleceń.
- Nie kwalifikuje się – Niepojawienie się w obiekcie – osoba rezerwująca nie pojawiła się w obiekcie i nie skorzystała z rezerwacji.
- Oczekujące – Weryfikujemy Twoją nagrodę – czekamy na zrealizowanie rezerwacji, a po potwierdzeniu wymeldowania otrzymamy na koncie kolejny status.
- Przetwarzanie – Twoja nagroda już do Ciebie idzie – od momentu pojawienia się tego statusu do 14 dni roboczych powinna zostać wypłacona nagroda. Status pojawia się po odbytym noclegu.
- Opłacone – Monitoruj status nagrody ze swoim bankiem – nagroda została wypłacona, pojawił się numer ARN do monitorowania wypłaty.
Wygląd rezerwacji na koncie
Przechodząc do zakładki 'Rezerwacje’, a następnie klikając w 'Zobacz rezerwację’ pod wszystkimi informacjami o terminie, numerze itp. powinien się pojawić pasek o aktualnym statusie w programie poleceń.
Kiedy otrzymasz zwrot?
Do 60 dni roboczych po zrealizowaniu rezerwacji zwrot nastąpi na podaną kartę kredytową/debetową. Z warunkami programu można zapoznać się pod TYM linkiem.